Den allra första turen blev till Högholmen t.o.r för att se att allt fungerar

Andra turen blev till Bönhamn. Den tog ca 8 tim med lite motorgång.
En mycket stor besvikelse är att cafe Bryggan var stängd. Pratade med ett par ortsbor, som berättade att det blev en vattenskada i vintras
Vidare har arrendet löpt ut och vem vill arrendera cafe med fukt i golvet