
Mitt mål i sommar är att segla i Sthlms skärgård. Nu är jag så att säga i den norra porten, tycker jag.
Arholma Nord. Här verkar det kunna bli en lugn midsommar. Nästan bara gamlingar.
Jag tar ett par riktiga promenader. En för att titta på midsommarstången
Min andra promenad till norrut till batteri Arholma
