Det är en riktigt kallstart på sommaren. Vi har 8 grader. För att muntra upp oss lite måste vi också säga ”plusgrader”
En site om min båt, mig, m.fl och lite mer mm
Det är en riktigt kallstart på sommaren. Vi har 8 grader. För att muntra upp oss lite måste vi också säga ”plusgrader”